راهنمایی خرید تخت اتاق عمل

تخت اتاق عمل (تخت جراحی) همانند دیگر تخت های بیمارستانی بر پایه قوانین و استاندارد های بین المللی ساخته شده است که جوایز زیادی برنده شده است و در اکثر بیمارستان های پیشرفته داخلی هم به کار برده می شود که طراحی مناسب برای انجام عمل جراحی های لاپاراسکوپی می باشد. سری تخت های اتاق عمل اکتین شرکت ثمر حمدآریا از پوشش نانوکامپوزیتی با خاصیت آنتی استاتیکی ،آنتی باکتریالی و آبگریزی برای الستیک های زیر فلورال برخوردار می باشد. این تخت دارای رویه 5 تیکه و 5 شکن بوده. این تخت ها دارای باتری پشتیبان می باشد که مواقع قطعی برق می توان ازش استفاده کرد. تخت اتاق عمل (تخت جراحی) دارای چهار چرخ می باشد که با استفاده از سیستم قفل به زمین می توانید به راحتی به عنوان یک تخت ثابت هم استفاده کنید چرا که بعد از قفل کردن چرخ ها به هیچ عنوان تخت جا به جا نمی شود. با استفاده از کنترل می توانید پوزیشن های مختلفی به تخت اعمال کنید که با استفاده از قدرت الکتریکی و جک های گازی تنظیم می شود. تمامی تشک های تخت های جراحی و اتاق عمل شرکت ثمر حمدآریا تشک آنتی استاتیک می باشد. در ادامه نکات مهم برای نگهداری و استفاده از این تخت را هم بصورت کامل برایتان توضیح داده ایم و در انتها روش تمیز کردن و ضدعفونی کردن تخت را هم کاملا آموزش داده شده است.

اگر نکاتی که مربوط به راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل (تخت جراحی) می باشد را بدانید می توانید بهترین تخت را بخرید. بسیاری از بیمارستان‌ ها تخت های متفاوت اتاق عمل را خریداری می کنند. هر یک از تخت های اتاق عمل ویژگی های متفاوتی دارند. بنابراین جهت خرید تخت اتاق عمل باید در مورد ویژگی های تخت و کاربرد تخت آگاهی بیشتری کسب کنید. تخت ها برای استراحت بیمار در طی جراحی مورد استفاده قرار می گیرند. یک پایه مرکزی را برای تنظیم شیب و ارتفاع تخت در نظر می گیرند. چندین سیستم تنظیم جهت قرار دادن بیمار در زوایای متنوع تخت وجود دارد.
در وضعیت جراحی ستون فقرات، بیمار باید روی تخت اتاق عمل به صورت نیمه نشسته قرار بگیرد. وضعیت بیمار در جراحی گوش و حلق و بینی با وضعیت جراحی ستون فقرات فرق می کند. برندهای متفاوتی انواع تجهیزات اتاق عمل را تولید می کنند. تجهیزات اتاق عمل جنرال به عنوان بهترین تجهیزات شناخته می شوند که کیفیت بسیار عالی دارند. تخت اتاق عمل جنرال را می‌توانید برای مراقبت از بیمار و جراحی دقیق بیمار خریداری کنید. جهت خرید بخش اتاق عمل جنرال باید مدل های متفاوت تخت را مشاهده کنید و سپس بهترین تخت را خریداری نمایید.

راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل (تخت جراحی) و انواع تخت
تخت اتاق عمل تمام استیل جهت کنترل تنظیمات متفاوت مانند ارتفاع به منبع قدرت نیاز پیدا می کند. تخت های اتاق عمل دسته بندی های متفاوتی دارند. به همین دلیل زمان خرید تخت اتاق عمل ارزان باید دسته بندی های متفاوت تخت را مورد بررسی قرار دهید. مهمترین مدل های تخت های بیمارستانی عبارت هستند از :
1. تخت های برقی
تخت اتاق عمل برقی به عنوان یکی از مهم‌ ترین تخت هایی است که در اتاق عمل استفاده می شود. حرکت تخت اتاق عمل به وسیله محرک الکتریکی انجام می گردد. به طور معمول پزشک به وسیله کنترل از راه دور می تواند تخت های جراحی برقی را کنترل کند.
2. تخت های هیدرولیک
تخت های هیدرولیک به عنوان یکی دیگر از انواع تخت اتاق عمل شناخته می ‌شوند. این تخت ها منبع اصلی شان هیدرولیک است. به طور کلی به وسیله پدال این تخت ها جابجا می گردند. در برخی از مواقع م ی‌توانید حالت ‌های گوناگون عملکردی را با یکدیگر ترکیب کنید و یک سطح خواب قابل تنظیم برای این تخت ایجاد کنید. حالت این تخت اتاق نه تنها موجب سهولت در استفاده می شود بلکه شرایط نصب و محدودیت نگهداری را آسان تر می کند.
راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل (تخت جراحی) و تخت های تخصصی
برای دریافت راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل (تخت جراحی) باید در مورد دسته بندی های متفاوت تخته دریایی آگاهی بیشتری کسب کنید. به طور کلی برای هر یک از تخت های اتاق جراحی، ارتفاع و شیب قابل تنظیم خواهد بود. به همین دلیل جراح به راحتی کار خود را انجام می دهد. امکان اضافه کردن تعداد زیادی از لوازم جانبی برای پشتیبانی بیمار روی تخت فراهم می‌ شود. نوع عمل، نوع تخت اتاق عمل را باید تعیین نماید. برخی از مهم‌ترین تخت هایی که در اتاق عمل استفاده می شوند عبارت هستند از :
1. تخت های عمومی
تخت اتاق عمل تمام استیل عمومی به عنوان یکی از مهم‌ ترین تخت های اتاق جراحی شناخته می شود. در بسیاری از جراحی های عمومی و جراحی جزئی این تخت را استفاده می‌ کنند. این تخت عمل سازگاری زیادی با طیف گسترده ای از انواع جراحی‌ ها یعنی جراحی پلاستیک، جراحی قلب و عروق و … دارد.
2. تخت های تخصصی
تخت اتاق عمل تخصصی به عنوان یکی دیگر از انواع تجهیزات اتاق عمل جنرال می باشد. تخت های اتاق عمل تخصصی دسته بندی های گوناگونی دارند و لوازم جانبی خاصی را برای آنها به کار می ‌گیرند. تخت اتاق عمل زنان، تخت اتاق عمل ارتوپدی، تخت اتاق عمل چشم و … به عنوان مهم ‌ترین تخت های تخصصی شناخته می‌ شوند. تخت اتاق عمل زنان در حالت درازکش و نشسته شرایط جراحی را فراهم می ‌کند. تخت اتاق عمل ارتوپدی به طور معمول با نگهدارنده های کششی طراحی می ‌شود. این تخت ها برای دستیابی آسان و همچنین قابلیت نصب مانور طراحی می گردند. تخت های ارتوپدی به جراح کمک می‌ کنند تا بیمار را به راحتی جراحی نمایند. تخت های چشمی قابلیت تبدیل به پایه مخصوص دارند.
معیارهایی جهت راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل (تخت جراحی)
جهت دریافت راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل (تخت جراحی) باید معیارهای زیادی را در نظر بگیرید. برخی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید تخت اتاق عمل ارزان باید به آنها دقت داشته باشید عبارت هستند از :
1. بررسی فضا
نیاز فضا به عنوان یکی از مهمترین معیار های خرید تخت اتاق عمل جنرال می باشد. موقعیت یابی بیمار امکان دارد بر اساس نوع عمل جراحی متفاوت باشد. بر همین اساس با در نظر گرفتن حرکات گوناگون، تخت اتاق عمل را باید تهیه نماییم. توجه به فضای موجود در اتاق عمل اهمیت زیادی دارد که بسیاری از بیمارستان ‌ها به این مسئله توجه ویژه ای نشان می دهند.
2. بررسی منبع تغذیه تخت اتاق عمل
منبع تغذیه به عنوان یکی دیگر از نکاتی است که در مورد راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل (تخت جراحی) اهمیت دارد. برای استفاده از تخت های اتاق عمل الکتریکی باید اطمینان داشته باشید که در نزدیکی تخت پریز برق قرار گرفته است. هر یک از تخت های اتاق عمل منبع تغذیه متفاوتی دارند. بر همین اساس منبع تغذیه آنها قبل از خریداری باید بررسی شود و شرایط نصب آنها فراهم گردد.
3. سازگاری لوازم جانبی با تخت
سازگاری لوازم جانبی با تخت اتاق عمل تمام استیل به عنوان یکی دیگر از نکاتی است که اهمیت دارد. در صورتی که پزشک بخواهد در طول جراحی رادیولوژی انجام دهد به سطح پرتو دار نیاز خواهد داشت. بر همین اساس تمامی لوازم جانبی جهت نصب تخت جراحی را باید بررسی کنیم و سپس آنها را خریداری نماییم.
4. بررسی ایمنی تخت
ایمنی به عنوان یکی دیگر از معیارهای تجهیزات اتاق عمل جنرال می باشد. ایمنی بیمار زمان جراحی در اولویت قرار می گیرد. خواص ضد باکتری و ضد قارچ تخت را باید مورد بررسی قرار دهیم. ظرفیت تخت اتاق عمل بسیار مهم خواهد بود. برای جلوگیری از بروز خطر سقوط مخصوصا عمل بیماران چاق نیاز است که ظرفیت تخت بررسی شود.
راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل (تخت جراحی) و قیمت تخت
قیمت تخت اتاق عمل به فاکتورهای متفاوتی بستگی دارد. تمامی مواردی که جهت خرید تخت اتاق عمل جنرال بیان کردیم را باید زمان بررسی قیمت در نظر بگیرید. هزینه خریداری انواع تخت های اتاق عمل بر اساس برند تولیدی و تجهیزاتی که برای تولید تخت به کار گرفته می شوند تعیین خواهد شد. اگر تخت های اتاق عمل با استفاده از بهترین متریال ها تولید گردند بدون شک هزینه خریداری آنها تا حدودی بالاتر می‌ رود. در مورد تمامی نکاتی که مربوط به هزینه خرید تخت اتاق عمل می باشد اطلاعات کافی کسب کنید و سپس بر اساس بودجه و نیاز بیمارستان انواع تخت های اتاق عمل را تهیه نمایید.
اگر اطلاعاتی در مورد راهنمایی کامل برای خرید تخت اتاق عمل ندارید می توانید با تولیدکنندگانی که در این زمینه فعالیت می نمایند مشورت کنید. تولیدکنندگانی که انواع تجهیزات اتاق عمل جنرال را تولید می کنند در مورد نیاز های بیمارستان اطلاعات کافی دارند. بر همین اساس طبق متراژ و تعداد اتاق عمل بیمارستان می توانند بهترین تجهیزات اتاق عمل و دیگر تجهیزات را به شما برای خریداری پیشنهاد دهند.

تجهیزات اتاق عمل جنرال ، تخت اتاق عمل ، خرید تخت اتاق عمل جنرال، تخت اتاق عمل ارزان، تخت اتاق عمل تمام استیل، قیمت تخت اتاق عمل

Comments

Popular posts from this blog

انواع لوله آزمایش

CDC ردیابی سویه جدید کووید